måndag 18 april 2016

Järnrör, järnrör

Nu har jag lärt mig varför invandringen är skadlig för Sverige.

Det är uppenbart att alla invandrare som kommer hit kommer antingen att bli jihadister, eller sverigedemokrater. Inget av alternativen är bra för Sverige.

Jag har en stark misstanke att någon anklagades för att vara babbe och sen så satte det igång.

Hur ska vi tolka detta egentligen, då jag ser ett motsatsförhållande mellan jihadister och SD:are. Möjligen inte med järnrör och respektive kategori, men det är en annan historia.

Eller det är kanske en tradition från knätofsarnas tid att allmogen beväpnade sig med järnrör när de gjorde uppror mot överheten i Stockholm. Jag har ett starkt minne från sommaren från följande byggnad.


Det är kanske någon variant av järnrör som hänger på väggen, jag är ju ingen vapenexpert.


Hur som helst, vapen med järn verkar vara en svensk tradition.

Tur att de nya svenskarna assimileras snabbt in i den svenska järnrörskulturen. Nu är det bara helrörskulturen kvar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar