onsdag 20 april 2016

Om att vandra vidare

Ja, som ni vet så har ju Mehmet, Yasri och kanske till och med Magnus vandrat vidare inom eller snarare utanför MP. Åsa klarar sig nog från olyckorna, hur de än ser ut. Hon är olycksbenägen, men landar alltid på fötterna av någon anledning. Det är kanske den spolformade kroppen som medger någon form av gravitationsassisterad studs, vad vet jag?!

Själv sitter jag i en liknande situation, dvs. ska jag vandra vidare. Mehmet och gänget gör det sannolikt inte frivilligt, men det gör kanske jag. För som vanligt när livet tar nya vändningar, så måste man reflektera över sina värderingar. Nu har ju Miljöpartiet Islamisterna ganska kassa värderingar, men det är en annan sak.

I mitt fall är den framtida frågan om jag ska bidra till att slåss mot Vladimir Putte, eller kanske de somaliska lejonen i förorter som förgiftar sin omgivning.

Nåväl, hur än framtiden blir, så blir det Statsmannen i statsförvaltningen, på ett eller annat sätt.

Hur som helst, jag tycker att mina läsare ska kanske reflektera över sin framtid och om man kan använda den mer konstruktivt och på ett bättre sätt än idag. Det är nog nyttigt.......


1 kommentar:

  1. http://m.bakom-kulisserna.biz/news/hemligt-dokument-bevisar-s-samarbete-med-islamister-sedan-1999-lovade-lagstifta-muslimska-helgdagar/

    SvaraRadera